Friday, October 4, 2013

Aliff Aziz mengamuk di Akademi Fantasia?

Dengar desas desus baru baru ini aliff pergi ke af nak jadi gangster ke ape ntah, sebab adik dia si Aishah rupenye ada dalam tu telah bertukar tukar barang dengan sorang budak lelaki di af tu si Shuhada. Tapi tengok gaya dia memang tak gantle langsung, sepatutnya boleh je mintak permission elok elok kan. Ini mesti kaki DVD hahahaha. Alah AF tahun ni pun aku rasa lebih propa dari bakat bebudak dia. Majulah seni untuk negara yeahhhhh

0 comments:

Post a Comment