Monday, January 13, 2014

Troll PM Malaysia di media sosial

Aduhhh hari ni aku pun pelik, da lama xbukak facebook and tweeter macam macam edisi kangkung yang aku tengok hahaha. Tapi aku baru tahu punca " fenomena KANGKUNG melampau" di media sosial adalah berhubungkait dengan ucapan pm kita dalam satu majlis siang tadi. Aku cuba memahami fenomena ini dan telah terjumpa petikan ucapan beliau dalam majlis itu. Apa apa pun kangkung tetap sedap bila digoreng dengan belacan, tetap kene bayar harga sama kat kedai tomyam tu kan hihihih.

0 comments:

Post a Comment